zondag 3 januari 2010

Dimanche trois janvier


et

Múm - Green Grass Of Tunnel

4 opmerkingen:

  1. Prachtig!
    Deze ga ik nog vaak bekijken.
    De muziek was tegen mijn interpretatie van de foto in, te duister. Maar op Kim's manier is het nog steeds prachtig.
    P.S.: Klopt het dat iets in mij het herkent? (de plek)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zoek de muziek ook niet bij de foto uit (wat een veel en veel mooier idee geweest zou zijn) maar ik plaats een nummer wat die dag in mijn hoofd zat.
    Ik maakte de foto op de plek waar ik van mijn fiets donderde, daar ongeveer ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O dat is ook prima. Ik ben heel erg zo ingesteld. Zo is mijn hele film ook gemaakt.

    Die plek had ik ook precies in gedachte. Bijna eng wordt het.

    BeantwoordenVerwijderen